קורס קואצ'רים | אימון אישי | אימון עסקי – קורס אימון אישי

 

קורס קואצ'רים | אימון אישי | אימון עסקי – קורס אימון אישי

 

גומא הינה מחלקה אשר מתמחה בתחום האימון, ואכן היא מבין הטובות ביותר בישראל אשר מעניקות לימודים אישיים.

מעבר לכך שהיא מכשירה אנשים בכדי שיהפכו למאמנים הטובים ביותר שיש היא גם פיתחה מעין מודל אשר נקרא בשם הגישה המשלבת והיא נקראת כך מפני שהיא משלבת בתוכה לימודים של כמה דברים בו זמנית, ועל ידי כך מעניקה היקף נרחב יותר.

המרצים של גומא הם מבין הטובים ביותר שקיימים, ואכן התלמידים אשר מגיעים לגומא מקבלים סל כלים נרחב.

 

קורס אימון אישי ולימודי קואצ'ינג זה בעצם תהליך שבו למתאמן יש חלום,ורצון שהוא שואף אליו ורוצה להגיע אליו, ועל כן הוא בונה לעצמו תכנית אשר תסייע לו להגיע אל התוצאה הרצויה.

 

בקורס אימון אישי קיים תוכן של לימודי קואצ'ינג שהם בעצם נועדו כדי לעזור לנו לבצע טיפול במכשולים אשר עומדים להם במהלך החיים, למצוא פתרונות עבור דברים מסוימים, ולהביא אל עבר דחיפה של ניהול עצמי כמו למשל ניהול נכון של עסקים, זוגיות יותר טובה, התקדמות בעבודה ועוד דברים.

 

התהליך של האימון מתבצע בעצם דרך הסתכלות פנימית על אופן התנהלות החיים, אל מול המטרות שעומדות לנגד עיננו ושאליהם אנו שאפים להגיע.

קורס אימון אישי גורם למתאמן להתבונן ולגלות מה הרצונות שלו, מה שאיפותיו,התשוקות והחלומות.

הוא מסייע להתבונן על ההתמודדויות, ולבחון לעצמו דרך חדשה אשר תאפשר לו  לממש את כל הכישרון והפוטנציאל שטמון בו, תוך שהוא מתמקד על כל האחריות שלו לתהליך.

 

אנו נותנים יחס לאלו אשר באים ללמוד קורס אימון אישי לאנשים אשר טמון בהם כוחות וכישורים.

התפקיד של המאמן הוא לשאול את כל השאלות הנכונות, בעוד שלמתאמן יש את כל התשובות.

באמצעות כל מיני אימונים שונים שנעשים: כגון שאילת שאלות, וכ'ד, המתאמן הוא זה אשר קובע את מטרותיו והוא אמור לנסות ליישמם וזאת בעזרת כל התהליך שהוא עובר.

 

את התוכן שתלמדו בקורס אימון אישי תוכלו ליישם בתחומים רבים במהלך חייכם, זוגיות, משפחה, עסקים, בית, ועוד.

בין אם זה בתחום הפרטי של התנהלות נכונה בחיים, בין אם זה בתחום הניהולי אשר מלמד על יחסים בי עובד למעביד, ובתחום העסקי וזה בעצם להכין תוכנית פעולה להצלחת העסק.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these