בר

אתר ההטבות ווספר: כל הצ'ופרים שכבר מחכים לכם

מה קורה כשמשלבים בין חיי לילה, אופנה והטבות סופר שוות למעשנים? אתר ההטבות ווספר הוא התשובה. אם עדיין לא יצא לכם להכיר מקרוב, אלה הדברים שאתם מפספסים והדרך ליהנות מהם כבר עכשיו

מועדוני הטבות בחלוקה לתחומי עניין, העדפות או תחביבים הם ממש לא תופעה חדשה. למעשה, מדובר ברוב המקרים בפתרונות מצליחים מאוד, שמכירים את פרופיל החברים בהם, את מה שמעניין אותם ואת הדרכים להציע להם הנחות והטבות שוות לכל המקומות שהם רוצים להכיר. אתר ההטבות ויספר (WESPER) מציע את כל אלה ועוד לציבור המעשנים, שעד כה לא הצליח למצוא מקום אחד שיכלול את כל מה שציינו. 

אז אם גם אתם אוהבים לבלות וליהנות מהחיים, רוצים לדעת מה חדש בחיי הלילה ומעוניינים לגלות מקומות חדשים לפני כולם – אתר ההטבות ווספר הוא המקום שלכם. מה תוכלו למצוא בו?

  • כל מה שחשוב לדעת – כתבות מעניינות ושוות על מה שחדש בחיי הלילה, אופנה, אומנות רחוב, אוכל טעים ומסעדות שוות, כדי שאף אחד לא ישמע לפניכם על מקומות החובה השווים ביותר.
  • הטבות – הטבות מתחלפות למגוון רחב של מקומות בילוי, החל מארוחות בוקר זוגיות, דרך שוברים לפיצה ועד לימי סטודנט ופסטיבלים למוזיקה. כי אין דבר מהנה יותר מאשר לצאת, לבלות ולאכול טוב, במחירים ובתנאים הכי שווים שיש.
  • פעילויות – נוסף למבצעים ומחירים מיוחדים, תוכלו להשתתף באתר גם במגוון רחב של פעילויות מהנות שכוללות (כמובן) פרסים. אחת מהפעילויות הכי שוות בתקופה האחרונה כוללת טיסה לאיביזה! 
  • קבוצה סודית – אתר ההטבות ווספר אמנם מרכז את כל מה שציינו, אבל תוכלו להמשיך את החוויה של ווספר גם הלאה, בעזרת קבוצת פייסבוק סודית שממש לא פתוחה לכולם. כולל תחרויות ייחודיות ופרסים שווים שמחכים רק לחברי הקבוצה! הקישור לקבוצה ממתין לכם באתר.

בנוסף, אתר ההטבות ווספר כולל גם פירוט של כל מה שצפוי לכם בחודש הקרוב מבחינת פעילויות, הטבות וכתבות חדשות. כדי שתמיד תוכלו להישאר בלופ ותדעו צעד אחד לפני כולם מה הולך לקרות בהמשך.

ארוחה על ספת בריכה
ווספר הוא אתר הטבות לציבור המעשנים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these