עיצוב מטבחים – הקורס המושלם ליום הולדת שישים

יום ההולדת העגול של אימי התקרב ואחיי ואני לא ידענו מה לעשות. ניסינו לחשוב על מתנה מגניבה ומיוחדת לאימי אבל כל מה שחשבנו עליו היה מאוס וממוצה ולא הצלחנו לחשוב על שום רעיון מיוחד אשר ישמח את אימנו. אימי תמיד הייתה המסמר של הבית. כל ששימח אותה היה לעשות עבורנו ובשבילנו ולכן במיוחד לכבוד יום ההולדת העגול שלה החלטנו שאנחנו רוצים להביא לה משהו מיוחד. אימי יצאה לפנסיה מוקדמת בגיל חמישים ושמונה. היא החליטה שמיצתה את עצמה במשרד החינוך וכל מה שמתחשק לה לעשות עכשיו הוא לארח ולבשל וקרוא ספרים. היה לנו ברור שלקנות לה ספרים לא יהיה מעניין אבל בגלל שהיא אוהבת להיות הרבה במטבח ניסינו לחשוב בכיוון הזה. אחותי הגאונה באה אחרי כמה ימים עם הרעיון המבריק! קורס לעיצוב מטבחים.

עיצוב מטבחים? שאלתי. ואז היא אמרה שאמא תמיד אהבה אסתטיקה ונראות יפה ומאחר ואהבה לבשל הציעה שנרשום את אמא לקורס לעיצוב מטבחים. באופן זה נשלב גם את האהבה שלה למטבח וגם לאסתטיקה. מאוד התרשמתי מהיצירתיות של אחותי ומיד התחלתי לבדוק על מקומות שלומדים בהם עיצוב מטבחים. בארץ יש מעט מאוד מקומות שבהם אפשר ללמוד עיצוב מטבחים וגם רצינו לוודא שאמא תלך לקורס עם אנשים שיהיה לה כיף איתה ויעניינו אותה. לאחר חיפוש של כמה ימים קורס עיצוב מטבחים מצאתי את הקורס המושלם. מדובר בשלושה חודשים של מפגשים המתקיימים פעמיים בשבוע בימי ראשון ורביעי בשעות עשר עד שתיים עשרה.

אלו שעות לפני שאחותי הקטנה חוזרת מבית הספר ואחרי שאמי מסיימת את אימון הבוקר שלה. יש לה מספיק זמן להיערך בין מפגש למפגש ולהכין את המטלות שינתנו. ביררנו את אפשרויות התשלום ומאחר ומדובר בקורס רציני ניתן לשלם במספר תשלומים אז התקבצנו כל האחים יחדיו והחלטנו לשלם יחדיו בתשלומים על מנת שהסכם יתחלק בין כולנו ויהא סכום שאנחנו יכולים לעמוד בו. יצרתי קשר עם המשרד שמשווק את הקורס לעיצוב מטבחים ורכשנו לאימי את ההשתתפות לקורס הבא.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these