מחיר לימודי אימון אישי | לימודי אימון | גישור – לימודי אימון אישי

לימודי אימון אישי

לימודי אימון אישי הם מגוונים ומכילים תחומי דעת רבים. הם כוללים בתוכם בסיס ללימודי פסיכולוגיה קלינית, פסיכולוגיה חברתית וכן לימודי תקשורת, גישור ואפילו אלמנטים של טיפול ועבודה סוציאלית

בלימודי אימון אישי, כל מאמן צעיר יוכל למצוא את העניי שלו בקורסים השונים. כמובן שהוא יצטרך לעבור את כל הקורסים בהצלחה ולשאוב ידע וכלים מכל התחומים הנלמדים בלימודי אימון אישי, אך כל אחד מהלומדים מתחבר על פי רב לתחום מסויים. יש מאמנים צעירים שתחומי הגישור קוסמים להם, כיוון שמדובר בתהליכים שאינם מול בן אדם אחד שעובר תהליך, אלא דרך מורכבת יותר מול שני אנשים, שני צדדים שהמאמן צריך למצוא את דרך המלך בכדי לעזור להם לגשר על הפערים ביניהם ולמצוא דרך בטוחה להמשך התקשורת ביניהם שתרצה את שני הצדדים. זהו תחום שקוסם להרבה אנשים שבאים ללמוד בלימודי אימון אישי ובדרך כלל הם ממשיכים הלאה בלימודי הגישור והופכים להיות מגשרים מקצועיים מוסמכים.

יהיו מאמנים צעירים שיגיעו ללימודי אימון אישי ויחליטו כי הם מעוניינים לעבוד דוקא עם אוכלסיות מסויימות. בלימודים הם יחשפו לאוכלוסיות שונות כקהל המתאמנים, למשל מטופלים בהתמכרויות שעוברים את תהליך 12 הצעדים וזקוקים להדרכה צמודה של מאמן אישי בדרך שלהם לגמילה. אנישם שבאים מתחומי הטיפו והעבודה סוציאלית או כאלה שיש בהם תכונות שמתאימות לתחומי הטיפול והם במשך חייהם עוזרים ותומכים באופן עצמאי באנשים בסביבתם בהתמודדות עם התמכרויות או התנהגויות קשות. אותם אנשים יתחברו בקלות לתכנים הנלמדים בלימודי אימון אישי הקשורים באוכלוסיות מיוחדות, בטיפול בהתמכרויות ובהתנהגויות חריגות, וישמחו לצבור כלים ונסיון מעולם הטיפול. ללמוד באופן מקצועי את הטיפול בשיטת 12 הצעדים יחד עם תהליך אימון צמוד וכך יוכלו להמשיך לטפל באנשים מאוכלוסיות אלו בכלים ממוקדים ומקצועיים יותר ומגוונים.

לימודי אימון אישי מציעים מיגוון רחב של תחומי עניין שקשורים כולם ליסודות האימון אך בעלי גמישות ואינטרדיספלינרים, כך שכל אחד מהלומדים בלימודי אימון אישי יוכל לקחת את החלק שלו בלימודים על פי עולמו, ועל פי תכונותיו ותחומי העניין שלו ולעסוק בכך באופן מקצועי יותר וממוקד מטרה.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these