לרכוש רכב חדש או ביד שנייה

רבים מאתנו לפני רכישת רכב מתחבטים בשאלה האם לקנות רכב חדש או ביד שנייה, לשתי האפשרויות העומדות לפנינו ישנן יתרונות רבים, אבל גם חסרונות לא קטנים, המעלות והמגרעות האלה עומדות אחת מול השנייה בכף מאזניים ועלינו להכריע איזו אופציה עדיפה יותר ובעלת יתרון גדול מספיק על פני החיסרון שלה.

רכב חדש

רכישת רכב חדש בחברות היא אחת האפשרויות המפתות המוצעות בשבילנו, מי לא חלם לעבור מאוטובוס העירוני הדחוס ומוצף באנשים לפז'ו, מאזדה 3 או לסקודה חדשה המוצגות בגאווה ובזוהר בחלונות הראווה, וליבנו נצמק כשהאוטובוס בו אנו נוסעים עובר מול היופי הזה.

אחד היתרונות בקניית אוטו חדש מהחברות המובחרות היא בזוהר ובחדישות של המוצר, אתם מרגישים שהוא הוכן, הוצר והוצב רק בשבילכם,, חם מהתנור, שמלת כלה שנתפרה ברגע הזה. אתם נוסעים במתנה והיוקרתית שלכם, מיזוג נעים, הנהיגה חלקה ואיכותית, שי שקניתם בשבילכם מרב כספיכם, אתם נוהגים ונהנים מהחיים.

"שי שקניתם במירב כספיכם" המשפט הזה יתאים לאלה שיש להם את האפשרות הכספית להשיג מכונית מיד הראשונה, אבל מה עם אלה אשר אין להם את הכסף, צעירים, סטודנטים או שכבות חלשות בחברה, האם לקבוצות יתאים קניית מכונית חדשה. רוב רכבים חדשים עולים מאות אלפי שקלים, למשל טויוטה קורולה עולה 129990 ₪, ניסאן ג'וק 134300 ₪ או מחירה של פורד פוקוס עומד על 128000 ₪, סכומים גבוהים לקבוצות רבות באוכלוסייה.

רכישה של מאזדה 3 ב"יד שנייה"

רכישה מכונית כמו מאזדה 3 בלוח "יד שנייה" היא האפשרות המועדפת עבור אנשים אשר רוצים לקנות רכב, אבל אין להם את היכולת הפיננסית. באתר יד 2 ישנם מספר רב של מכוניות בדגמים שונים ובמחירים זולים מאוד. למשל אופל-אסטרה משנת 2002 במחיר של 12.900 ₪ או סיטרואן – CA משנת 2007 בעלות של 34.000 שקלים. במחירים אטרקטיביים כאלה תוכלו לרכוש מכונית ביתר קלות ומכל סוג שתבקשו.

היתרון של קניית רכב בלוח "יד שניה" יכול להפוך לחיסרון ממשי מצד השני. מכונית מ"יד שנייה" איננה חדשה, היא ישנה, יכולה הייתה לעבור מיד ליד שנייה במשך שניים, תלוי באיזו שנה היא נוצרה. רכבים ישנים יכולים להישבר ולהתקלקל ביתר קלות, בעלי סיכוי גבוהה להחלפת רכיבים שונים כגון מנוע, תיבת הילוכים פנסים ועוד. החלפה מעין כזו תעלה לנו עשרות אלפי שקלים, הכסף שלא הוצאנו לקניית רכב חדש עלול להתבזבז לחילוף רכיבים של מכונית מ"יד שנייה". חיסרון נוסף בקניית אוטו באתר "יד 2" היא אי-היכרות עם אדם המוכר, קיימים סיכויים שבעת המכירה בעל הרכב לא יגלוה לכם האם לרכבים ישנם פגמים או בעיות היכולות להופיע בעתיד הקרוב או הרחוק ולהשפיע על הנהיגה שלנו, כמה זמן נבלה במוסכים וכמה כסף נוציא.

לסיכומו של דבר רכישת רכב חדש או הקנייה ב"יד שנייה" מכילה יתרונות רבים, אבל גם סיכונים לא קטנים, הדברים נמצאים בכף המאזניים, חיסכון בכסף מול בטחון אישי חדש וזוהר מול היוקר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these