דירות למכירה ברמת אביב ופרויקט גינדי

שכונת רמת אביב שבצפון תל אביב נחשבת מאז ומתמיד לאחת השכונות היוקרתיות בארץ לדירות איכותיות במיקום מצויין שנגיש למרכז העיר תל אביב אך גם נותן תחושה של שכונה נבדלת עם פרטיות משל עצמה. כאשר חושבים על שכונות יוקרה בישראל, בהן ניתן להתגורר בדירות איכותיות ובמיקום מצויין, אחת השכונות שיעלו למרבית הישראלים לראש מיידית היא שכונת רמת אביב שבצפון תל אביב, בה פרויקטי יוקרה רבים, כמו זה של חברת גינדי.

דירות למכירה ברמת אביב תמיד היו מוצר נחשק עם רמת ביקוש גבוהה של מי שיכולים להרשות לעצמם מגורים בשכונה המטופחת שנהנית ממוניטין ויוקרה רבי שנים על בסיס האוכלוסיה המתגוררת בה, המיקום המצויין שלה למרכז העיר תל אביב ואיכות מערכת החינוך והשירותים העירוניים במקום.

רכישת דירות ברמת אביב אפשרית כמובן בשתי דרכים – של דירות ישנות וקיימות ושל רכישת דירות למכירה ברמת אביב בפרוייקטים חדשים של חברות קבלנים שונות כמו גינדי, אפריקה ישראל ואחרות המקימות באזור פרוייקטים מרשימים של דירות ברמה הגבוהה ביותר.

את החיפוש אחר דירות יד שניה בשכונה אתם לבטח יכולים לעשות משיטוט במשרדי תיווך בשכונה או מחיפוש בלוחות מודעות און ליין באתרי נדל"ן מובילים. פרוייקטים חדשים ניתן למצוא באינטרנט או במרכזי הקבלנים הפזורים באזור ועובדים על הפרוייקטים החדשים.

אלו הם רק חלק מהפרוייקטים החדשים של דירות למכירה ברמת אביב בתקופה זו:

פרוייקט גינדי רמת אביב – ממוקם בשכונת רמת אביב החדשה וכולל שני מבנים בני 12 קומות המכילים 92 דירות בגדלים של 4 חדרים, 5 חדרים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. הדירות בפרויקט של גינדי תוכננו על ידי האדריכל גיל שנהב בסטנדרט הכי גבוה שניתן ובעיצוב ארכיטקטוני מדהים.

פרוייקט סביוני רמת אביב – מתחם הכולל 4 מגדלים ו 6 בניינים מדורגים כאשר הבניינים במרכז הפרוייקט והמגדלים סביב להם במטרה להקנות מרחב פנימי רב בחלל האזור. המתחם כולל דירות בגדלים שונים ופנטהאוזים מפוארים וסל שלם של פינוקים למי שרוכשים דירה במקום: חדר כושר, ספא מפואר, בריכת שחיה, מועדון דיירים גדול וחניון תת קרקעי סגור.

פרוייקט הברון הירש – ברמת אביב הירוקה הקימה חברת וילאר בניין מגורים בלב השכונה הותיקה ובקרבת כל הטוב שיש לרמת אביב להציע. הבניין כולל דירות 4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים. רמת הגימור היא מהגבוהות שישנן וכל דירה מעוצבת בסטנדרט גבוהה במיוחד של איכות בניצוח של משרד האדריכלים בר אוריין.

פרוייקט פרסטיג' – ברמת אביב ג' החדשה מוקם פרוייקט יוקרתי של החברות א. דורי ואפריקה ישראל, הכולל מבחר דירות גן, דירות 3-5 חדרים מרווחות, פנטהאוזים ודירות דופלקס. הפרוייקט ממוקם במיקום מנצח וניבנה בעיצוב מודרני ובמפרט עשיר לרווחת הרוכשים.

אין כל ספק כי אלו הם רק חלק מהאפשרויות לרכישת דירה חדשה ברמת אביב על מיקומיה השונים, וחשוב לבחור היטב קבלן מוכר הידוע באיכות הדירות שהוא משווק, ממש כמו גינדי כמו גם להתחשב במפרט הדירות והמיום הספציפי שלהן.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post