בניית אתרים לעסקים קטנים –פרויקט שנתי באוניברסיטה

האוניברסיטה שאני לומדת בה חרטה על דגלה את החובה לעזור לכלכלה להתפתח על ידי עזרה לעסקים קטנים ומיצוב טוב יותר שלהם ביחס לעסקים אחרים. על מנת להביא לכך שתינתן עזרה אמיתית וממשית לעסקים קטנים הוחלט להקים סוג של קורס אשר מי שישתתף בו יזכה שתי נקודות זכות לתואר אשר שמו הוא בניית אתרים לעסקים קטנים. הרעיון המנחה היא שמי שמשתתף בקורס הזה מצוות לשני עסקים קטנים אשר המטרה היא לבנות להם אתר אינטרנטי ולהביא לקידום אורגני שלו כך שיהיה יישור קו לעסקים אחרים והוא יתחיל למכור גם דרך האינטרנט. כל מי שנרשם לקורס של בניית אתרים לעסקים קטנים צריך להיות בעל רקע בבניית אתרים כי מדובר על קורס שנתי אשר במהלכו צריך לבנות את האתר האינטרנטי ולדאוג לקידום שלו, דבר שנדרשת עבורו עבודה מאומצת לאורך זמן ואין זמן להכשיר את הסטודנטים לבניית אתרים לעסקים קטנים ואז שיתחילו לבנות אותם בפועל.

המטרה היא שהקורס הזה יהווה עזרה ממשית ומיידית לעסקים האלה. התהליך מתחיל בכך שעסקים קטנים מגישים מועמדות בחודש יוני על מנת להתמיין לקורס של בניית אתרים לעסקים קטנים הנפתח בחודש אוקטובר. המיון של העסקים הקטנים פועל לפי גודל העסק, כמות המכירות שלו, פוטנציאל המכירות באינטרנט והתשתיות הקיימות שלו. בסופו של דבר מתקבלים כארבעים עסקים. לקורס באוניברסיטה מתקבלים עשרים סטודנטים אשר כאמור לכל סטודנט מצוותים שני עסקים. היתרון בפעילות הזו הוא שמדובר בפרויקט חברתי עם ערך מוסף מובהק לחברה.

בדרך כלל סטודנטים מרגישים באוניברסיטה שהם נקברים עם ערמות של ספרים, חוברות, מאמרים ושאר חומרים כתובים ואילו פה יש קורס אשר מקנה להם נקודות זכות לתואר אבל מדובר בתואר אקטיבי שתפקידו לעזור לעסקים קטנים להיכנס לעולם הדיגיטלי ולהתחיל למכור את מרכולתם דרך אתר אינטרנט ובכך להגדיל את כמות המכירות שלהם ולפתוח ערוץ נוסף לגיוס לקוחות. מרגע הפתיחה של הקורס בניית אתרים לעסקים קטנים, הביקוש שלו עלה והחלה להיות רשימת המתנה לקורס עד שפתחו שניים נוספים שיתקיימו במקביל

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these