אימון שחייה נכונה | שיטות לשחייה נכונה | שחייה- שחייה נכונה

שחייה נכונה

ישנם אנשים רבים אשר רוצים ללמוד שיטות שחייה שונות ובאמצעותם ניתן לנוע במים באופן פשוט וללא כל דילמה ובעיה.

כאשר אדם יודע לשחות במים באופן נכון אזי על ידי כך הוא יכול להנות מפעילות המתקיימת בתוך המים וכן באמצעות שחייה נכונה גופו של האדם אינו נתפס לו והשרירים לא כואבים לאחר השחייה.

על מנת להגיע לשחייה נכונה צריך לשמור על עקרונות שונים  שיאפשרו לכם לשחות באופן יעיל ומדויק ולהפוך את השחיה גם לחוויה נפשית טובה, מעבר לאימון הגופני הכרוך בה.

 

כאשר האדם יודע לשחות על פי שחייה נכונה אזי בכך הוא איננו מאבד אנרגיה רבה, ועל כן לכל אדם מוטלת החובה לבדוק מהי השחייה ומהי הדרך הקלה ביותר עבורו ועל ידי כך הוא יכול לחסוך באנרגיה במהלך השחייה ולהנות מפעילות בתוך המים שאינה שואבת את כל כוחותיו.

ישנם כאלו אשר שוחים מהר ועל כן הם מרגישים שהם מתעייפים בקלות רבה ועל כן עליהם לשנות את אופן צורת השחייה שלהם ולהתמקד בשחייה נכונה ואיטית יותרו בכך אינם יתעייפו לאחר זמן מועט.

 

כמו כן חשוב מאד להקפיד לא להלחם עם המים אלא במקום לנסות להלחם איתם צריך להיות ערניים ולהקפיד שאינכם שוקעים בהם, ושגופכם מונח נכון על פני המים, עליכם לנסות להתאזן כמה שיותר ולשחות בקו המים.

לאורך כל השחייה עליכם להמנע מהתזת מים שהיא מיותרת וזה מתבצע על ידי כך ששומרים על תנועות הידיים והרגליים באופן נכון, בכך מצליחים לנצל את כוח המשיכה להקטין לרמה המינימלית את החיכוך ביניכם לבין המים ולסייע בהפחתת הוצאת האנרגיה ולשמירה על יכולת שחייה לאורך זמן.

 

כמו כן יש להקפיד להשתמש בכוח הכבידה וביכולת לצוף, כאשר משתמשים בכוח הכבידה זה מומלץ יותר מאשר להפעיל שרירים מיותרים בגוף, בעת שמבצעים שחיית חתירה אזי היד נמצאת מעל הראש ויש להמנע מכניסתה אל המים על ידי הפעלה של כוח שרירי היד.

אם כן שחייה נכונה זוהי שחייה אשר מתבצעת על ידי דרך קלה ופשוטה שאינה מכבידה על האדם ואינה גורמת לאדם להתעייף לאחר זמן מועט.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these