רכבל מנרה | צוק מנרה | כרטיסים לפסגת הכיף – פסגת הכיף

פסגת הכיף

 

השם הנוסף של פסגת הכיף נקרא צוק מנרה. אנו יכולים לראות שקיים במקום זה את הרכבל הארוך ביותר שיש, וממנו ניתן לראות נופים מדהימים ומרהיבים שנשקפים ממנו.

ברכבל קיימות 12 קרוניות אשר עולות ויורדות בו זמנית, ואכן נסיעה זו ברכבל מתאימה עבור כל גיל.

 

האתר של פסגת הכיף נמצא בגליל העליון, ושם יש אפשרות לנסוע ברכבל ולהנות מכל הנוף המרהיב שניתן לראות לראות.

כאשר את מגיעים לאזור הרכבל אתם יכולים להנות גם מאטרקציות נוספות אשר קיימות סביבו.

האתר של פסגת הכיף נפתח למבקרים בשנת 1998, ואנו יכולים לראות שמאז ועד היום ישנם מבקרים רבים אשר מגיעים אליו מדי יום, ונהנים ממה שמקום זה מציע עבורם.

כל הרעיון להקמתו של צוק מנרה התחיל בקיבוץ מנרה.

 

בפסגת  הכיף אנו יכולים למצוא אטרקציות נוספות אשר קיימות  בו לדוגמא: קיים שם טרמפולינה של בנג'י, מגלשות הרים אקסטרים, קיר טיפוס ואומגה, סיורים מודרכים אשר מוענקים ועל ידם ניתן ידע נוסף על כל המקום.

 

אלו אשר רוצים להעניק לעצמם יום כיף וחוויה יכולים להגיע אל פסגת הכיף, ושם הם יוכלו לקבל זאת, בין אם מגיעים לשם עם חברים, משפחה, או בני זוג, המקום יכול לשמש עבור כולם קטנים וגדולים כאחד, ועל כן גם משפחות יכולות להגיע לשם ולתת את החוויה של הנאה גם לעצמם וגם לילדים שלהם.

 

בכל אחת מ12 הקרוניות אשר קיימות ברכבל, ישנם 8 מושבים של נוסעים, אורכו של הרכבל בפסגת הכיף עולה ומגיע עד ל742 מטר, גובה אדיר מאד ובזכות כך ישנה האפשרות לראות את כל הנוף הקיים.

 

כאשר מגיעים לאזור הגליל לנופש, ורוצים לחוות חוויה שתהפוך את כל הנופש למשהו מאתגר יותר ומהנה יותר, אזי אפשר להגיע אל הרכבל שקיים בפסגת הכיף ובכך להעשיר את כל החוויה.

לעבור ולעשות את שאר האטרקציות הקיימות במקום, ובכך כל החופשה מקבלת פן אחר.

הנסיעה ברכבל מעניקה רוגע ושלווה, וכן אוויר מדהים אשר תרגישו מפני הגובה הרב.

אם כן חוויה זאת מומלצת עבור כל אדם וכל גיל.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these