המדריך השלם לביצוע קניות אונליין

קניות אונליין

לא אחת אנו שומעים על חבר, חברה, מכר או בן משפחה אשר רכש צעיף, חולצה, בלייזר ואפילו טלפון סלולרי חדיש במחירים מצחיקים ברשת. קניון אונליין הפכו פופולאריים מאוד בקרב צעירים ומבוגרים, ואתרי הקניות צצו כפטריות אחרי הגשם.

למעשה, הנוחות אשר מתלווה לקניות אונליין, יחד עם המחירים הזולים, הופכים את הרכישה ברשת לכדאית ורווחית בעבור רבים. הזמנת של ביגוד, חפץ לבית ואפילו אוכל בכמה לחיצות פשוטות, מהמחשב, הטאבלט או הסמארטפון הם אלו אשר קוסמים לרבים מאיתנו, וגורמים לנו לטעום בכל פעם מחדש את הנוחות המתלווה למשלוח עד הבית. אולם, רכישה אונליין לא תמיד כדאית, ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד לבצע את הקניה בצורה נכונה על מנת ליהנות מהשלל.

מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים רכישה באינטרנט

לפני שאתם מבצעים קניות אונליין, ולוחצים על כפתור הרכישה, ישנם מספר פרמורים חשובים שמומלץ לבחון:

  • אמינות המוכר: בראש ובראשונה חשוב מאוד לבדוק את אמינות המוכר ממנו אתם מתכוונים לבצע את הרכישה. אין אנו מעוניינים לתת את פרטי כרטיס האשראי שלנו לכל אחד, ולכן חשוב מאוד לבדוק כי המוכר קיבל פידבקים חיוביים מלקוחות קודמים, וכי האתר באמצעותו מתבצעת הרכישה מאובטח, על מנת למנוע עוגמת נפש.

  • טווח מחירים: שנית, מוכרים שונים יכולים להציע את אותו המוצר במחיר אחר לגמרי. לכן, אנו ממליצים עוד לפני שאתם מבצעים קניות אונליין, לבצע סקר שוק מקיף, ולבדוק את המחירים השונים לאותו המוצר.

  • מקוריות: לעיתים נמכרים זיופים וחיקוים מוצלחים מאוד לאותו המוצר, רק במחירים הרבה יותר זולים. אם חשובה לכם המקוריות הקפידו לבדוק כי המוצר מקורי, ואל תתפתו למחיר נמוך מידי, שכן סבירות גבוהה כי מדובר בזיוף.

קניות אונליין ורמאות

קניות אונליין הם מקור מצוין לרמאים אשר מעוניינים לבצע עוקץ על חשבון הקונים, ולרוב גם קשה לתפוס רמאויות שכאלו. לכן, חשוב מאוד לבדוק מה היא מדיניות ההחזרה בנוגע למוצרים אותם אתם רוכשים. לעיתים המידה אינה טובה, או שהמוצר הגיע פגום, ולעיתים רחוקות יותר המוצר כלל אינו זהה למוצר אותו התכוונתם לרכוש. מדיניות החזרה טובה תאפשר לכם להתלונן ולקבל את כספכם בחזרה.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these