שמיכת פוך יחיד

שמיכת פוך יחיד

אין ספק שכל שמיכת פוך יחיד היא השמיכה המפנקת במיוחד כל מי שמשתמש בה וישן בה. שמיכת פוך יחיד מיוחדת בכך שהיא נבדלת מהשמיכה הרגילה אם זו שמיכה קיצית או חורפית העשויה מבד או צמר. לעומת זאת שמיכת פוך יחיד שונה כי היא כוללת בתוכה מילוי שהוא סינטטי הן בכיסוי והן מבפנים, או שמיכת פוך יחיד שהיא עם מילוי נוצות, המילוי המקורי של שמיכת פוך יחיד, ולמעשה גם היקר יותר. לכן שמיכות אלו נקראות שמיכות פוך והן מקובלות כשמיכות הטובות יותר לחימום בימים חורפיים לעומת שמיכות כותנה, צמר, פליז וכיוצא באלו. תמיד היה ידוע ומקובל שרק עם שמיכת פוך יחיד עוברים את החורף באופן המסורתי והנעים ביותר, עם השמיכה האיכותית, הטובה והמחממת ביותר. לא כל שמיכה עבה, בעלת נפח רב בגודלה או בחומרים ממנה היא מיוצרת היא שמיכת פוך יחיד מקורית ואמיתית.

רק שמיכות הכוללות מעל לתשעים אחוז של מילוי נוצות הן השמיכות פוך המקוריות, ולכן גם יקרות יותר מהשמיכות הסינטטיות עקב החומר המקורי שבהן. לאחר הגשמים הראשונים כבר מתחילה עליה משמעותית במכירות של השמיכות באופן כללי ושל שמיכות הפוך בפרט. אם זה בחנויות לכלי בית ומצעים וגם ברשת האינטרנט ובאתרי הקניות השונים ברשת. המוצר הופך למבוקש ביותר בעיקר לקראת חגים ומועדים, אז ניתן למצוא את כל סוגי השמיכות במחירי מבצע זולים יותר, כך שניתן להצטייד בכמה שמיכות. גם אם משפחות רבות מרבות להחליף את סוגי השמיכות מדי כמה שנים, שמיכות הפוך המקוריות נשארות לכל הזמן כיוון שחומר הנוצה אינו מתכלה עם השנים.

.שמיכות פוך נרכשות במיוחד גם למיטה הזוגית כיוון שהן יוצרות כיסוי רחב וגדול יותר למיטה הזוגית ומתאימות במיוחד לעונת החורף. חשוב להקפיד על הוראות האפסון והוראות הכביסה של שמיכות אלו, לשלוח לניקוי היבש בלבד, ולא לכבס ידנית או במכונת הכביסה, ובכל מקרה של קרע או בלאי בשמיכות, ניתן לחדש אותן בהוספה של חומר מילוי לתוך השמיכה כך שהיא תהפך להיות כחדשה וניתן גם לתפור מחדש את התפרים ולחזק אותם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these