עיצוב אלבום תמונות דיגיטלי – הברקת המאה

כל מי שעוסק בעיצוב אלבומים מכיר את התחושה המעצבנת הזו שעמלים כל כך הרבה עם עיצוב אלבום פיזי, גם ברמת החשיבה והתכנון ובעיקר ברמת הביצוע, ובסוף האלבום יושב על המדף, ללא כל רלוונטיות ומעלה אבק. מאז מהפכת האינטרנט, אדם הדברים הנהדרים שהגיעו לעולם הוא עיצוב אלבום תמונות  דיגיטלי.

מאחר ורובנו יושבים על המחשב רוב שעות היום, אז גם את ההפסקות המתודיות שלנו מהעבודה והצפון באוורור למוח אנחנו מקבלים במחשב. יש כאלו שפונים פייסבוק על מנת לראות מה חדש ומה אנשים העלו ויש כאלו שפונים דווקא לאלבומי התמונות שלהם. אנשים אוהבים בדרך כלל לראות תמונות של עצמם וכאשר יש להם הזדמנות לצפות בתמונות שלהם מטיולים שונים ולפנטז על הטיול הבא הם מקבלים את ההזדמנות לנוח קצת מהמשימות שיש להם לעשות ובעיקר והטרדות היום יומיות.

כאשר מדובר על עיצוב אלבום תמונות דיגיטלי הצפייה היא אפילו פשוטה יותר. ניתן לצפות בעיצוב אלבום תמונות דיגיטלי מכל מחשב או חיבור לאינטרנט אשר מאפשר את הכניסה לאותו אלבום. כאשר מדובר על עיצוב אלבום תמונות דיגיטלי שרוצים לחלוק עם כולם אפשר להעלות את הקישור אליו לפייסבוק ואז כל מי שירצה לראות יוכל להיכנס. כאשר מדובר על עיצוב אלבום תמונות דיגיטלי אשר רוצים לחלוק רק עם אנשים מסוימים, אפשר לשלוח להם קישור לאלבום ולתת להם סיסמא להיכנס. באופן זה יוצרים וודאות מובהקת שרק מי שקיבל את הסיסמא יוכל להיכנס לעיצוב אלבום תמונות דיגיטלי. היתרון בעיצוב אלבום תמונות דיגיטלי הוא שהעיצוב שלו נעשה הרבה יותר נוח ואסתטי בניגוד לעיצוב פיזי של אלבום שאז יכולות להיות כל מיני טעויות של גזירה לא נכונה או חוסר דיוק במיקום של כל תמונה.

כאשר מדובר על עיצוב אלבום תמונות דיגיטלי, בגלל שהכל נעשה דרך המחשב אז אין בעיה בכלל בעיצוב כי הדיוק של המחשב הוא תמידי ואין סטיות כמו שיש לידיים של אדם רגיל. יתרה מכך, הרבה יותר קל לאחסן ולשמור אלבומי תמונות דיגיטליים בהשוואה לאלבומי תמונות רגילים ולכן גם ברמה של אחסון ויעילות כדאי לבחור באלבומי תמונות דיגיטליים ולהתקדם עם הטכנולוגיה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post