תיאטרון בית ליסין – הצגות לילדים ומבוגרים

אם אתם רוצים לראות הצגות או מחזות זמר עם הילדים שלכם או אם אתם רוצים לראות הצגות לגילאים שלכם, תיאטרון בית ליסין מעלה מגוון הצגות לכל המשפחה בהן תוכלו לצחוק ולהתרגש.

הצגות הן אתנחתא תרבותית מצוינת בכל גיל, וכל אחד יכול למצוא הצגה שמתאימה לו, מדברת אליו בגובה העיניים, מצחיקה ומרגשת אותו. וכמובן שיש הצגות השייכות למגוון ז'אנרים שונים.

אם אתם רוצים לראות הצגות או מחזות זמר עם הילדים שלכם או אם מתחשק לכם ללכת לראות הצגה עם בני הזוג או חברים בגילאים שלכם, התיאטרון מעלה שלל הצגות לכל המשפחה ולכל הגילאים, שבהן תוכלו להתרגש, לצחוק ולבכות פעם אחר פעם.

כבר 25 שנה שהתיאטרון פועל במרץ, ודוגל ביצירה ישראלית מקורית, והיום הוא נחשב לאחד הטובים ביותר בארץ.

הצגות ומחזות זמר לילדים בתיאטרון בית ליסין

גילאי הגן ובית הספר היסודי הם זמן מצוין לפתוח את הילדים לעולם התיאטרון, לפני שהם מתבגרים והפעילות האהובה ביותר עליהם הופכת להיות פאבים, קניונים ומסיבות מועדונים. בגילאים צעירים, הם ישמחו ללכת אתכם, ההורים, להצגות ומחזות זמר בתיאטרון, העיקר שיוכלו לקבל מנה של שמחה וצבעוניות במופע חי. תיאטרון בית ליסין מעלה כמה הופעות שהקטנים שלכם ישמחו ללכת לראות אותן, ביניהן:

"זרעים של מסטיק"- הצגה לגילאי 4 ומעלה המגוללת סיפור על ילדים שזרעו זרעים של מסטיק מתחת לכוס פלסטיק.

"ילדת פעמון"- מחזה מוסיקלי לגילאי 7 ומעלה אודות ילדה בשם קוני שמנסה לשנות את גורל הדמויות של אגדה סינית עתיקה.

"הכיתה המעופפת"- תיאטרון בית ליסין מציג בפניהם את הגרסה התיאטרלית של הספר, שיותר מאוחר הפך לסדרת טלוויזיה מצוירת. מיועד לגילאי 7 ומעלה.

גם אתם תוכלו למצוא מגוון הופעות שירתקו אתכם לכיסא:

"מנדרגולה"- קומדיה עסיסית ושנונה על טרזן צעיר בשם קלימרו שחושק בלוקרציה היפה, אשתו הצעירה של ניצ'ה המבוגר והקמצן.

"רומן משפחתי"- מחזה ישראלי על פי ספרה של עדנה מזי"א, שגם ביימה אותו. המחזה מתרחש בשנות השלושים של המאה העשרים ועוסק באישה נשואה ויפה שמרגישה לא מסופקת ומתחילה לנהל קשר אהבה סוער עם דוקטורנט צעיר לפיזיקה.

זהו רק חלק קטן מרשימה ארוכה של הצגות וחזות זמר שתוכלו לראות בתיאטרון. אם תשימו לב טוב, תוכלו להבחין בכמה אמירות פוליטיות וחברתיות בכל אחת מההצגות.

כרטיסים בהנחה תיאטרון בית ליסין

 

תיאטרון בית ליסין
ארבעה ילדים צופים בהצגה של תיאטרון בית ליסין

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post