שמלות ערב – פריט הלבוש האהוב עליי

מי שפותח את ארון הבגדים שלי חושב שפתחתי חנות בגדים פיראטית. יש לי כמויות בלתי סבירות של בגדים, את חלקם אני אפילו לא מספיקה ללבוש ומעבירה לאחיותיי הצעירות עם הפתקיות שלהם אחרי תקופה. אין לי הסבר הגיוני לתופעה הזו – אני פשוט אוהבת לעשות קניות. פריט לבוש שאני הכי אוהבת לקנות הוא שמלות ערב. יש משהו כל כך מיוחד ומלכותי בהן. לא משנה מה סוג האירוע שקונים אותן אליו, תמיד יש אווירה חגיגית באוויר וכל תשומת הלב והאנרגיות מכוונות לאיתור השמלה הכי יפה אשר תסובב הכי הרבה ראשים. אני זוכרת את התקופה שחיפשתי שמלה לחתונה של אחי. אחי היה הראשון שהתחתן מקרב האחים ובתור האחות הקרובה אליו ביותר רציתי להיות הכי יפה בחתונה. לא היה לי מושג מה אלבש אבל היה לי ברור שאני רוצה את השמלה הכי מיוחדת מכל השמלות ערב שהיו למכירה.

עברתי בכל הקניונים במרכז הארץ ולא מצאתי אף שמלה שדברה אליי. וכך, ביום שישי בצהריים, כאשר הסתובבתי באחד הרחובות במרכז העיר נכנסתי סתם בהיסח הדעת תוך חנות של שמלות ערב. הייתי כבר כל כך מיואשת מהחיפוש שאפילו לא חשבתי על החתונה של אחי סתם התחשק לי לבדוק את השמלות ערב שהיו שם. ואז ראיתי את השמלה הנבחרת. היא הציצה מבין השמלות ערב האחרות, כאילו שיחקה איתי במחבואים. שמלה אדומה, ארוכה, עם גב חשוף – פשוט יפייפיה וקלאסית. הוצאתי אותה בזהירות.

חשבתי לרגע שאולי היא לא במידה שלי, הרי לא יכול להיות שזה יהיה כל כך פשוט. בדקתי את הפתקית של השמלה ומסתבר שהיא הייתה בדיוק במידה שלי. לקחתי אותה מלאת התרגשות וניגשתי לתא המדידה. כשיצאתי לבושה מתא המדידה כל הלקוחות בחנות הביטו בי בעיניים כלות ואמרו פה אחד שאני חייבת לקנות אותה. הסתכלתי במראה והיה לי ברור שהיא הנבחרת. מכל השמלות ערב, אותה חיפשתי. המוכרת באה בחיוך ואמרה שזהו יום המזל שלי משום שהיא בהנחה אז אפילו נכנסה לתקציב שהייתי מוכנה להשקיע וכך מצאתי את שמלת הערב המושלמת לחתונה של אחי

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these