רוטשילד 71 – מלון בוטיק איכותי ומרהיב

 גם לפרטים הקטנים לכאורה מייחסים במלון רוטשילד 71 חשיבות גדולה, לרבות אינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה.

הבונוס המובטח לאורחים הוא זמינות של שירותי משרד המוענקים חינם למי שבוחרים להתארח במלון, מה שמגביר עוד יותר את כוח המשיכה, כמו גם גישה חופשית לחדר כושר המצוי בסמיכות למלון רוטשילד 71.

די במבט אקראי על חוות הדעת של אורחים ששהו במלון רוטשילד 71 כדי להתוודע אל החוויה שהוא מזמן לאורחיו. מי מכם שדעתם של אורחים שפקדו ומהם ששבים ופוקדים אותו לעתים תכופות מהווה פרמטר חשוב בבחירתם – מוזמנים לקרוא את חוות דעתם ולהיווכח במו עיניהם כי מדובר במלון מיוחד מכל בחינה.

רוטשילד 71
רוטשילד 71 בלב תל אביב

רוטשילד 71 – אירוח יוקרתי

מתחת למלון ממתינה לכם מסעדת קנטינה, המהווה אבן שואבת לידוענים רבים, הפוקדים אותה בכל שעות היום. כמו כן בטרקלין הספרייה במלון מוגשים משקאות קלים ועוגיות. עיצוב רוטשילד 71  מעיד על השקעה מיוחדת בתחום זה. הצבע השולט הוא לבן המנוקדת בכתמי צבע כתומים או ירוקים.

חרף היופי העיצובי הבולט, רבים מהבוחרים להתארח במלון עושים זאת בשל המרחב הגדול של יחידות האירוח, מה שמהווה כשלעמו סיבה לבחירה של אנשי עסקים לשכור אותן לתקופות ממושכות.

גודלן של יחידות האירוח והשירותים המשרדיים המוענקים חינם לאורחים הופכים את הסוויטות לחדרי ישיבות, שבהן ניתן לקיים עסקים בתנאים דיסקרטיים אידיאליים.

רוטשילד 71 – חשיבותו של המיקום

מרכזיותן של שדרות רוטשילד מהווה שיקול מרכזי בבחירת המלון כמקום אירוח. העובדה כי מדובר במלון בוטיק איכותי ומפנק מגבירה את כוח המשיכה וממילא את הביקוש למלון. דימויו כמלון יוקרה משחקת תפקיד מרכזי בבחירת אנשי עסקים להשתכן בו, היות שיוקרה והידור הם מרכיבים מהותיים בנראוּת של אנשים, הקנאים למעמדם הרם וכמו הצדק- חשוב להם שגם מעמדם הרם ייראה לעין כול.

מלון רוטשילד 71 נמנה עם מלונות הבוטיק היוקרתיים ביותר בעיר הגדולה. אף שהוא אינו מצוי על חוף הים והנוף הניבט ממרפסתו הוא נוף אורבאני- התנאים המפנקים והשירות המעולה הניתן בו הופכים אותו למלון שכמעט בכל זמן נתון התפוסה שלו גבוהה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post