קצבת נכות | אובדן כושר עבודה | ביטוח – ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

אדם אשר עובד באופן מסודר, בנה משפחה, ורוצה לשמור על כל הקיים לו אזי קיימות תכניות פנסיוניות שונות שיכולות לעזור לו בכך, ישנם כאלה אשר יש להם תכנית פנסיונית מסודרת אך הם מעוניינים בכיסוי רחב יותר גם עבור מצב של אובדן כושר בעבודה, אין ספק שתכניות כאלו הם תמיד חשובות ורצוי שיהיה אותם.

 

כאשר ישנו מצב של אובדן כושר בעבודה ישנה הכנסה חודשית במשך כל אותה תקופה

וזאת אם האדם אינו יותר מגיל 67, ובמקרים בהם נשלל מהאדם האפשרות לעסוק בכושר באופן זמני או קבוע באותם עיסוקים בהם האדם עסק טרם המקרה.

וכן אם נשלל האפשרות לעסוק באופן זמני או באופן קבוע בעיסוקים סבירים אשר מתאימים לרמת ההשכלה של האדם, וכן הנסיון וההכשרה שיש לו בכך, מקרים אלו תקפים כאשר מדובר בשלילה של 75% לפחות.

כאשר נשללת מהאדם היכולת לבצע עבודה מסוימת כתוצאה ממצב בריאות לקוי.

 

אם האדם חזר לעבוד אפילו באופן חלקי במקצוע ובתחום שבו הוא עסק טרם המקרה  וההכנסה פחתה אזי יתקבל תשלום חודשי קבוע יחסי שמתאים לפגיעה היחסית בהשתכרות.

ישנו כיסוי גם במקרה של מצב רפואי קודם או תאונה.

ביטוח אובדן כושר עבודה ניתן גם במצב של אובדן כושר כתוצאה מתאונת עבודה, האדם אשר נפגע מקבל השלמה של דמי ביטוח לאומי בכפוף לתנאים של הפוליסה.

 

ביטוח אובדן כושר עבודה מעניק פתרון של הכנסה חודשית בעת שנפגעים מתאונה או מחלה שאינה מאפשרת לעבוד יותר.

לביטוח אובדן כושר עבודה ישנו מחיר משתנה והוא נמכר בפחות מפרמיה קבועה או משתנה הכל בהתאם לבחירה.

 

תשלום הפיצוי למבוטח מוענק כעבור 3-6 חודשי המתנה, עד סיום תקופת הכיסוי שנבחרה בעת רכישת הביטוח או כל זמן אחר שבו המבוטח נמצא במצב של אובדן כושר עבודה.

ביטוח אובדן כושר עבודה לא ישולם כאשר הוא קרה מתוצאה של חבלה עצמית מכוונת, שימוש בסמים ואלכוהול, נסיון התאבדות, וכד'.

 

תשלום חלקי של ביטוח אובדן כושר עבודה ינתן כאשר המבוטח איבד את כושר עבודתו בעקבות פעולה צבאית, פעולת טרור, או פעולות התקוממות עממיות.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these