עכבר העיר ועכבר הכפר -מטבח כפרי מודרני

בית חדש. מתחילים הכל מאפס, יש בכך כל כך הרבה יתרונות וסוף סוף אפשר לעצב את בית חלומותי ולא לקבל בית מוכן שמתאים אך ורק למי שתכנן אותו. אך לצד היתרונות הרבים יש גם לא מעט חסרונות, או אולי מדוייק יותר לומר אתגרים. בתוך שפע האפשרויות והמיגוון האינסופי של עיצוב פנים הבית, אפשר להתבלבל וללכת לאיבוד בקלות בבית שלך.

 

כך למשל, בתכנון המטבח. בחיפושי אחר סיגנון המטבח שיתאים לי ולמשפחתי וישתלב בצורה הרמונית עם האופי הכללי של הבית, חשבתי על מטבח כפרי מודרני. זהו סגנון כפרי אך לא כבד מדי והוא נהנה מעדנה חדשה וקריצה של הסגנון המודרני וכך בדיוק גם תכננתי את הבית שלנו, בסגנון כפרי וינטג' אך עם קריצה לסגנון מודרני ונקי יותר, והשילובים הללו יחד משקפים מאוד את אורך החיים המשפחתי שלנו. וגם במטבח, הקפדתי שסגנון זה ישמר ולכן בחרתי במטבח כפרי מודרני שמשלב ישן וחדש, עיר וכפר יחד.

 

אנחנו משפחה שעברה מהעיר אל הכפר ואני מרגישה צורך גם בתכנון הבית החדש שלנו לשמור את האופי המשולב הזה, במיוחד בארצנו הקטנטונת כאשר החיים הם בין עיר לכפר, והניתוק אינו קיים בין השניים גם הסיגנונות העיצוביים מתחברים יחדיו ומשתלבים באופן הרמוני בריהוט, באדריכלות וכמובן שבעיצוב הבית ובעיקר בעיצוב המטבח.

 

בזכות הידיעה הברורה כי המטבח יהיה מטבח כפרי מודרני, הדרך בה נבחרו פריטי המטבח היו במודעות מלאה לסגנון הייחודי וזרימה טבעית עם סגנון מטבח כפרי מודרני.

הארונות של המטבח עוצבו בסגנון מטבח כפרי מודרני קלאסי עם נטייה לסגנון הכפרי אך לא בעיצוב כבד מדי, ועם נגיעות שמאזכרות את העיצוב הכפרי. האי במטבח לעומתו, עוצב ממש בסגנון מודרני ונקי. וכך נוצר יחד שילוב מעניין של מטבח כפרי מודרני שמאחד שני קצוות לתוך מטבח אחד הרמוני וזורם במראה מעניין, שמספר סיפור יותר מורכב, על משפחה שאוהבת את השילוב הזה בין הסגנונות ומקבלת לתוך חייה סגנונות הפוכים ושונים כל כך, לתוך מטבח אחד ובית אחד שלם.

המטבח החדש שלנו, מטבח כפרי מודרני משקף את המשפחה שלנו בצורה המדוייקת ביותר ולכן הוא כל כך מתאים לנו.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these