סיאט איביזה מחיר – הרכב שלנו בחופשה

בעלי ואני משתדלים לצאת לחופשה יחד לפחות פעמיים בשנה. בגלל שאנחנו מאוד עסוקים במהלך השבוע וכל אחד בענייניו עם העבודה ועיסוקים אחרים, אנחנו תמיד מתכננים חופשה משותפת אשר תיתן לנו זמן איכות. בכל חופשה אנחנו שוכרים רכב על מנת שיהיה לנו קל להגיע ממקום למקום. כבר לפני כמה שנים גילינו את הרכב המועדף עלינו ומאז אנחנו משכירים רק אותו בכל הזדמנות. סיאט איביזה מחיר זהו הרכב האולטימטיבי עבורנו. הוא גם ספורטיבי אבל גם עם מספיק מקום עבור החפצים שלנו. הוא חסכוני בדלק ובטיחותי שאלו שני המאפיינים הכי חשובים מבחינתנו משום שאנחנו אוהבים לנהוג הרבה בזמן החופשה שלנו וחשוב לנו שהרכב יהיה בטיחותי לכל מקרה שחלילה יקרה וכמובן שעלויות הדלק לא תהיינה מוגזמות.

לפני כמה שנים, במהלך אחת החופשות שלנו גילינו את סיאט איביזה מחיר. בהתחלה היינו סקפטים משום שלא שמענו עליה לפני כן אבל לאחר שסוכן המכירות שמע את הצרכים שלנו הוא אמר שהיא קולעת בדיוק למה שאנחנו מחפשים ושהוא חושב שהיא תתאים בדיוק לצרכים שלנו. החלטנו להשכיר את סיאט איביזה מחיר ליומיים בלבד על מנת לבדוק אותה ואמרנו שאם לא נהיה מרוצים אז נחליף לרכב אחר. איך ששכרנו אותה התאהבנו.

היא הייתה בדיוק מה שחיפשנו – גם קומפקטית וקטנה יחסית אבל עדיין ספורטיבית ועם מקום אחסון למזוודות שלנו. יומיים מאוחר יותר צלצלתי לסוכן המכירות ואמרתי לו שצדק בנוגע לסיאט איביזה מחיר, שהיא נהדרת ושהחלטנו להישאר איתה עד תום החופשה. הופתענו לגלות את הפערים בין עלויות הדלק שהיו לנו בחופשה הזו בניגוד לחופשות קודמות. היא ללא ספק חסכונית באופן משמעותי יותר מהרכבים האחרים ששכרנו בעבר. בנוסף, בגלל שהיא קטנה יותר היה קל לנו למצור חנייה כאשר עברנו בין עיר לעיר במקומות הצפופים יותר משום שככל שהרכב קטן יותר, קל יותר לאתר חנייה אשר רכב גדול ומרווח מדיי לא יכול להיכנס אליה. היה לנו ברור שמעתה סיאט איביזה מחיר יהיה הרכב שלנו לכל חופשה בחו"ל או בארץ

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these