מתנות לנשים – איך לצאת מזה בחיים?

בוא נודה, רובכם לא יודעים לקנות מתנות לנשים שלכן, וגם אם הן לא מראות את זה, הן בוודאי מאוכזבות. כדי לשמח את הנשים שלכם, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המתנה הנכונה.

בוא נודה בזה, רובכם לא יודעים לקנות מתנות לבנות הזוג שלכם, וגם אם הן לא מראות לכם את זה, הן וודאי מאוכזבות מאוד. כדי לא לחזור על אותה הטעות פעם נוספת, וכדי לשמח את השנים שבחייכם, יש כמה טיפים קטנים שיכולים לעזור לכם לבחור את המתנה הנכונה.

טיפ מס 1 –המתנות הן בכל מקום, צריך רק להיות קשובים

אם אתם תמיד מוצאים עצמכם מסתובבים בקניונים או במתחמי קניות בלי שמץ של מושג אילו מתנות לקנות, הגיע הזמן שתקשיבו לנשים שלכם. ברור לנו שזו מטלה קשה עבורכם, וכדי לדעת מתי הזמן הנכון לתת להן את מלוא תשומת הלב שלכם, כדאי לשים תזכורות בכל מקום אפשרי, לפני שמגיע יום האהבה, יום ההולדת, יום הנישואים, יום האם, וכן הלאה. בשבועות שלפני היום המיוחד, תתחילו לשים לב לכל מה שהן אומרות שהן צריכות, רוצות או שחסר להן. סביר להניח שלא תצטרכו לחכות יותר מדי. חלפתם על פני קסטרו או זארה? שימו לב על איזה פריט הן מתעכבות בחלון הראווה (ומי לא תתעכב?). עשיתם סיבוב בחנות ורדינון והיא העדיפה מחלקה מסוימת? כנראה ששם טמונה לה המתנה הבאה.

מתנות
מתנות נמצאות בכל מקום – צריך רק להיות קשובים

טיפ מס 2 –לכו על מתנות בטוחות

אם בכל זאת אתם מתלבטים, או אם בנות הזוג שלכם לא נתנו רמזים, לכו על בטוח- תכשיטים. נשים תמיד שמחות לקבל במתנה תכשיט, גם אם הן בדרך כלל לא עונדות תכשיטים. משהו בניצוץ של תכשיט חדש מרגש אותן. ההמלצה שלנו, עדיף שהניצוץ יהיה של אבן חן יוקרתית, ועדיף תכשיט עשוי זהב אמתי, לבן או צהוב. טיפ קטן: לעתים הבאת תכשיט נתפסת כהצהרת כוונות ולכן אם אתם לא רציניים – אולי עדיף להימנע.

טיפ מס 3 –התייעצו עם אחיות וחברות

מי יודע טוב יותר מה הנשים שלכם אוהבות אם לא האחיות או החברות הכי טובות שלהן? חלק מהן וודאי יודעות בדיוק מה הן היו שמחות לקבל. אם אפשר, כדאי ללכת יחד איתן לחנויות כדי לעשות את הבחירה הכי טובה, או לכל הפחות לשלוח להן תמונות של כמה אפשרויות ולתת להן לבחור אחת מהן. כמובן, ניתן להשתמש גם ביועצים ממן זכר, העיקר שהם מבינים את נפש הנמענת היקרה ומכירים אותה לעומק.

טיפ מס 4 –לא לקפוץ מעל הפופיק

אומנם מותר וכדאי להרשים, אבל לא כדאי לקפוץ מעל הפופיק ולקנות משהו יקר מדי שברור שהוא מעבר ליכולות הפיננסיות שלכם. אומנם חשוב לנשים לראות שאכפת לכם מהן, אבל גם חשוב להן שלא תקנו מתנות יקרות מדי.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these