הקאמרי ושאר בילויים עם הילדים

לא תמיד מצליחים להשיג בייביסיטר לילדים, ובטח שלא ברגע האחרון, אז מה עושים? האם זה אפשרי ללכת עם הילדים למקומות בילוי כמו הקאמרי או מקום בילוי מיוחד, כמו מסעדות או תיאטראות? ואיך אפשר להרגיע אותם כשהם חסרי מנוחה?

רובנו, אולי כולנו, מעדיפים לצאת למקומות בילוי ואטרקציות בלי הילדים הקטנים, כי אלה בדרך כלל נוטים לעכב אותנו או להפריע לנו בשעות הבילוי שלנו. אבל הרבה פעמים לא מצליחים להשיג בייביסיטר לילדים, ובוודאי שלא ברגע האחרון, אז מה אפשר לעשות אם רוצים ללכת לתיאטרון הקאמרי  או לתיאטרון אורנה פורת לראות הצגה, או אם רוצים ללכת למסעדה, או כל בילוי אחר שמתכננים?

יש לי כרטיסים לקאמרי – אבל אין לי בייביסיטר!

לפני הכל, חשוב לומר שכדאי להביא הביתה רק בייביסיטר או מטפלת שכבר מכירים אותה וסומכים עליה. אבל אם לא מצליחים למצוא מישהי שתבוא לשמור על הילדים כשרוצים לצאת מהבית, אין ברירה אלא לקחת אותם לבילוי. במקרה הזה, כדאי לארוז תיק מיוחד שבו יהיו כל מיני דברים שהילדים אוהבים ובדרך כלל מעסיקים אותם זמן רב, כמו חוברות צביעה או משחקים. אם הולכים למקום שבו צביעה או משחק לא יהיו אפשריים, למשל הצגה בתיאטרון הקאמרי או ביקור במוזיאון, שם בדרך כלל אין את המקום המתאים לעשות פעילויות שכאלה, אפשר לקחת אוזניות ונגן, שעליו שמתם את השירים שהילדים הכי אוהבים, והם יוכלו להאזין לשירים שהם אוהבים בזמן שאתם צופים בהצגה או בוחנים יצירות אומנות.

כשהזמן "נמרח"

כמה זמן באמת יכולים הילדים להעסיק את עצמם עם כל מה שיש בתיק המיוחד שארזתם לכבוד היציאה? רוב הילדים הם חסרי סבלנות, ויש ילדים שהם היפר-אקטיביים, ויהיה קשה להם לבדר את עצמם זמן רב, בזמן שאתם עסוקים בצפיה בהצגה היומית של הקאמרי. לכן כדאי לחפש פעילויות שכולם יוכלו ליהנות מהן. יש מקומות בילוי ופנאי שנותנים מענה להורים שלא הצליחו למצוא פתרון שיאפשר להם להשאיר את הילדים בבית. למשל, בהרבה קניונים יש אטרקציות לילדים, וההורים יכולים להישאר בסביבת המקום אבל לא צריכים לקחת חלק בפעילות.

לוגיסטיקה

אם אתם הולכים עם פעוטות או ילדים קטנים שצריכים אביזרים מיוחדים כדי להיות אתכם ביציאה שלכם, חשוב לבחור את המקומות שיכולים לספק הכל. אם למשל בחרתם ללכת למסעדה, לכו למסעדה שמתאימה עצמה גם למשפחות עם ילדים קטנים ויכולה להביא בעת הצורך כיסא מיוחד לילדים, כלי אכילה ושתייה מתאימים, או כל אביזר אחר.

האווירה הנכונה

עוד דבר חשוב מלבד האביזרים המתאימים, זה האווירה במקום הבילוי. חשוב לבחור מקום שבו האווירה מתאימה לילדים. לצורך הדוגמא, יש מסעדות יוקרה שבהן מנסים לשמור על אווירה נעימה ושקטה, ואם תבואו לשם עם הילדים, החוויה שלכם ושל הסועדים האחרים תפגע. במקום, קחו אותם למסעדות פופולאריות בקרב משפחות עם ילדים. אותו הדבר קורה גם בתיאטרות כדוגמאת תיאטרון אורנה פורת. מבוגרים מגיעים להצגה על מנת להנות מרגעי תרבות רגועים ושקטים, צעקות ובכי של ילדים יכולים רק לעכר את האוירה האופטימלית ולהפריע לצופים האחרים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post