הלוואות לרכב – הדרך לקנות רכב בקלות

 

מאז שסיימתי את העבודות הסטודנטיאליות שלי כסטודנטית היה לי ברור שהעבודה הבאה שלי תהיה עבודה שאבחר כי אהיה מעוניינת בה ולא מתוך סך של פשרות כי יש לי שיעורים שאני צריכה להגיע אליהם או כל פשרה אחרת שקשורה בלימודים. לאחר חיפושים ארוכים, מצאתי את עבודת חלומותיי. היא הייתה בדיוק מה שחיפשתי: גם בגובה השכר, גם בתנאים, גם באופק הניהול. אבל אליה וקוץ בה: העבודה הייתה במרחק נסיעה מביתי. אמנם לא מדובר בנסיעה ארוכה כאשר נוסעים ברכב אבל אם נוסעים באוטובוס ורכבת זה לפחות שעה לכל כיוון. מאחר ועוד לא התחלתי לעבוד שם, לא יכולתי להרשות לעצמי לקנות רכב. לא ידעתי מה לעשות. אחרי התייעצויות עם אנשים שאני מעריכה, הומלץ לי לבדוק את האפשרות של הלוואות לרכב. לא הבנתי מה המשמעות של הלוואות לרכב ומה הבעיות הפוטנציאליות שעלולות להיווצר לי מלקיחת הלוואה.

אחרי שביררתי פרטים על הלוואות לרכב מפקידת הבנק שלי הבנתי שמדובר בפרוצדורה די פשוטה ומקובלת אשר תקל עליי רבות. את פירעון ההלוואה ניתן לפרוס על פני מספר חודשים והריבית נמוכה באופן יחסי להלוואות אחרות. יתרה מכך, ברגע שאתחיל לעבוד יהיה לי קל יותר להחזיר את ההלוואה. החלטתי ללכת על זה ובדקתי אפשרויות שונות של הלוואות לרכב. בסופו של דבר בחרתי את המסלול עם הפירעון ההלוואה הארוך ביותר אשר יאפשר לי לשלם סכום נמוך יחסית חודש בחודשו ולא להתחיל את המסלול שלי בעולם המקצועי כאשר רובצת לי הלוואה גדולה על החשבון.

כאשר ההלוואה פרושה להרבה חודשים, ההחזר החודשי הוא נמוך יחסית וקל יותר לתמרן אותו. החלטתי לקחת את ההלוואה שתאפשר לי לרכוש את הרכב שיהיה חסכוני בדלק ויהיה זול יחסית לתחזק אותו מבחינת ביטוח ועלויות תיקונים. בסופו של דבר יצאתי מורווחת מכל הכיוונים: גם התקבלתי לעבודת חיי, גם רכשתי רכב אשר חסך ממני נסיעות ארוכות באוטובוסים וברכבות וגם עשיתי הכל תוך שימוש בכלי הנהדר של הלוואות לרכב אשר יהיה לי קל לפרוע לאורך זמן

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these