? היכן נוכל למצוא מבצעים על הצגות ילדים

הצגות ילדים

כחלק מרצון לזמן איכות משפחתי, נרצה לבלות עם הילדים במקומות שונים. ללא ספק אפשרויות רבות לבילוי עם הילדים – בבריכה, בים, בקולנוע ובפארקי השעשועים. עוד דרך נוספת, היא לקחת אותם לאחת ההצגות המוצעות לכל אורך השנה. עם זאת, נראה כי להעסיק את הילדים עולה לא מעט כסף – מה עושים כדי להוזיל את ההוצאות הרבות?

חופשת חנוכה הגיע והנה הילדים מתחננים אלינו ההורים שניקח אותם לפסטיגל ולשאר ההצגות במהלך החופשה. לנו כהורים אין בעיה, הרי שנרצה לשמח את ילדינו וגם למנוע ממנו להשתעמם בבית, אך לצערנו הרב מדובר בעסק יקר מאוד, בייחוד אם מדובר במספר ילדים בבית.

 

כדי למנוע זאת, נוכל לקחת אותם להצגות ילדים אחרות זולות יותר, או למצוא מקור אשר יוזיל לנו את עלויות הצגות הילדים. כך נעדיף לעשות לאו דווקא רק בחנוכה, אלא לכל אורך השנה, כאשר נרצה לבלות איתם בחגים אחרים, שבתות ובחופש הגדול – אשר בו ההוצאות הם הרבות ביותר, בייחוד כאשר מדובר בהצגות ומופעים לילדים.

 

מחפשים כרטיסים מוזלים להצגות ילדים? תוכלו לחפש זאת באתרי הקופונים או באמצעות חברי המועדון השונים

 

כיום אפשרויות רבות להוזלת כרטיסים ומופעים לילדים ולמבוגרים כאחד. באינטרנט מסתובבים אתרים רבים המוכרים קופונים – הידועים כמוזילים משמעותית כל מוצר, כל ישיבה במסעדה וכן כניסה לכל מופע והצגה בארץ.

 

כך נוכל לשוטט ולחפש קופונים להצגות ילדים, אשר לרוב הסיכויים לכך גדולים בחופשת החנוכה, אשר אכן נחשבת ליקרה ביותר במחירי מופעי והצגות הילדים השונות. לעתים יהיה מדובר בהנחות של כמה עשרות שקלים ואף יותר ממאה שקלים כאשר מדובר במספר כרטיסים.

 

דרך פופולארית אחרת היא באמצעות חברות במועדון של כרטיס אשראי מסוים. בחוברת המתקבלת בדיוור החודשי, נוכל למצוא מבצעים רבים על מופעים והצגות למבוגרים וילדים, בתנאי שנשלם על הכרטיסים עם האשראי שלנו. כמו כן, לעתים ישנם מבצעים של אחד פלוס אחד על מופעים, בתנאי שגיהצנו בכרטיס סכום חודשי מסוים.

 

חברים בהסתדרות המורים? או אולי בגוף ממשלתי או דרך מקום עבודה אחר? סיכויים רבים כי גם שם נוכל למצוא מבצעים, הטבות ואף כרטיסים בחינם להצגות ילדים. מועדונים אלו נחשבים טובים מאוד וידועים כנותני הנחות גדולות להפליא, במיוחד כאשר ישנם ילדים בבית. כמו כן, אין מחובתכם להיות חברי המועדון – תוכלו לקנות כרטיסים מוזלים להצגות ילדים כנגד הצגת כרטיס של חבר או קרוב משפחה המחזיק בכרטיס מועדון זה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these