האם אתם קונים בסניפי הרשת של mega?

ניתן לומר כי על מנת להגיע ללבו של הצרכן יש לעבור דרך כיסו. במצב הכלכלי של היום, כולנו מחפשים היכן נוכל לחסוך כספים על מנת שנוכל לשלם את החשבונות וההוצאות על הילדים. כך במיוחד בכל הקשור לאוכל, ועל כן רשתות השיווק מציעות מדי יום מבצעים מיוחדים ומחירים מוזלים על שלל מוצרים מתוך הבנת לקוחותיהן והדרישה לצמצם את יוקר המחייה.

 

mega, הינה אחת מרשתות השיווק הגדולות למזון ומוצרים לבית כבר שנים רבות וידועה כפופולארית מאוד בקרב אזרחי ישראל. mega מאז ומתמיד הציעה מבצעים והטבות מיוחדות לכל לקוחותיה וממשיכה לעשות זאת במיוחד בימים אלו.

 

למגה סניפים רבים ברחבי הארץ ואף מועדון לקוחות דרך כרטיס You המוכר. חברי מועדון הלקוחות נהנים ממבצעים והטבות מיוחדים ובלעדיים מלבד ההנחות לכלל האוכלוסייה. אחת ההטבות הניתנות לדוגמא היא חמישים אחוז הנחה מדמי השליחות. כמו כן, מגה מציעה אתר אינטרנט לרכישה אונליין של כל מוצריה המגיעים באמצעות שליח. ללא ספק יתרונות רבים לרשת זו הן מבחינה כספית והן מבחינת התפתחות טכנולוגית.

 

מלבד mega, ישנן גם סניפים שונים במקצת הנקראים מגה בעיר ומגה בול. אם mega מכילה את הכל במקום אחד, מגה בעיר מציעה קונספט שונה עם מבצעים שונים על מנת שלא נקנה מחוץ לעיר. למגה, מגה בול ומגה בעיר מבצעים שונים לצד מבצעים כוללים לכל הרשתות ולעתים מבצעים מיוחדים לסניף מסוים שאינו מתקיים בסניף אחר של הרשת. זאת על מנת לבוא לקראת התושבים של היישוב וכמענה לדרישותיהם.

mega
mega מבחר ירקות ברשת

את כל המידע על רשת mega ניתן לקבל באתר האינטרנט או בשירות הלקוחות הטלפוני

יש לכם שאלה על מוצר ספציפי ואינכם מעוניינים לבצע נסיעה מיותרת? תוכלו להתקשר אל שירות הלקוחות של mega או ישירות אל הסניף המבוקש ולקבל תשובה מיידית. כמו כן, תוכלו לשאול כל שאלה או לדווח על בעיה בקשר למוצר שהתקלקל או חוויה לא נעימה שחוויתם במהלך ביקורכם.

 

גם באתר האינטרנט של mega ניתן לקבל את כל המידע על הרשת ובנוסף לקנות מוצרים שאינם נמצאו בסניפים הקרובים לאזורכם להם אתם זקוקים. בעיתונים השונים ובאתר האינטרנט תוכלו להתעדכן במבצעים עתידיים טרם ביקורכם בסניף.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these