בגדי ים – עיצוב לחיזוק הביטחון

בגדי ים מוכרים כשטן הנורא מכל עבור כל אישה. לא משנה כמה היא רזה וכמה הגוף שלה מחוטב, איך שהוא כאשר היא לובשת בגד ים היא מרגישה שהיא שמנה ומתמלאת חוסר ביטחון וצריכה לעשות דיאטה. על מנת להילחם בבעיות הרווחת הזו יש חינוך שוק שיש לעשות אשר עלול לקחת שנים רבות משום שתפיסת הרזון היא הרווחת בימינו ויהיה קשה לשנות את התפיסה הזו. עם זאת, ניתן לראות שתפיסה זו עברה שדרוג מבורך והיום המראה הספורטיבי קיבל את מרכז האופנה ונחשב ליפה ביותר. ביתרון בתפיסת המראה הספורטיבי כיפה יותר הוא שעולם הספורט מקדש את הבריאות ולכן בניגוד שנים בעבר שנשים היו מרעיבות את עצמן, היום הן אוכלות אוכל בריא על מנת להשתלב בפלטפורמה שמציע המראה הספורטיבי.

ביתרון בתפיסת המראה הספורטיבי כיפה יותר הוא שעולם הספורט מקדש את הבריאות ולכן בניגוד שנים בעבר שנשים היו מרעיבות את עצמן, היום הן אוכלות אוכל בריא על מנת להשתלב בפלטפורמה שמציע המראה הספורטיבי. מאחר והמראה הספורטיבי מקבל היום יותר ויותר מקום, גם בבגדי ים הוא מקבל מקום ולכן יש הרבה בגדי ים שנראים כמו בגדי ים של שחייניות כאשר הם הרבה יותר פונקציונאליים ולא מנסים לחשוף כמה שיותר חלקים מהגוף. יתרה מכך, גם בגדי ים שלמים חזרו לאופנה, כאשר היתרון המרכזי שלהם הוא שהם מעוצבים בצורה יותר מפרגנת לגוף האישה ולא יוצרים תחושה ששום רזון לא יהיה מספיק טוב כדי להיראות טוב בהם.

פרט לבגדי ים שלמים שידועים בכמה נוח להסתובב איתם, בגדי ים ספורטיביים נוחים יותר ולכן אפשר גם להתאמן איתם וגם ללכת איתם סתם לים כדי לשבת עם חברים. יש הרבה נשים היום שיוצאות נגד המראה השדוף ולכן שיווק בגדי ים ספורטיביים ושלמים מקבל יותר מקום היום על המדפים ואף דוגמניות לובשות אותם יותר. חשוב לזכור שבגד ים נועד לכך שיהיה נוח ונעים ולא להרגיש כל הזמן כאילו מראה הגוף שלנו לא מספיק טוב על מנת ללבוש אותם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these