באילו דרכי שיווק בחרתם לפרסם את מוצריכם?

מעבר לתוכניות וסרטים, נראה שלטלוויזיה תפקיד חשוב לא פחות- פרסום. בכל פעם שאנו צופים בתוכנית בישול או תוכנית קומדיה, יצא הערוץ לפרסומות לפחות פעמיים של מספר דקות בהם נצפה בפרסומות מעניינות, מצחיקות, דרמטיות או מכירתיות של מוצר מסוים, חברה מסוימת, מבצע תקופתי המתרחש ברשת מזון מסוימת או דווקא פרסומות למען הגנה וביטחון כמו הפרסומות המוכרות למניעת אלימות או תאונות דרכים. שיווק בטלוויזיה הוא הפופולארי ביותר לצד השיווק באינטרנט.

שיווק
שיווק בעיתונות

שיווק ניתן לעשות באמצעות אמצעי התקשורת השונים

וכן בדרכים אחרות כמו ירידים, עלונים והרצאות . עשרות פרסומים נראה לכל אורך העיתון הן לצד הכתבות והן במדורי המודעות שם נשווק דירות מכירה והשכרה, בעלי מקצוע שונים המציעים את שירותיהם, מוצרים חדשים וחברות המציעות לנו עבודה.

גם ברדיו פרסומות רבות בהפסקות בין שידורי המוזיקה והחדשות. פרסומות ברדיו יהיו בדרך כלל בעלות אופי שיווקי שונה ויכילו לרוב ג'ינגלים ואפקטים קוליים שונים, שכן ברדיו השמיעה היא מה שקובעת.

כיום ניתן לראות כי גם בטלפונים הניידים והנייחים מפרסמים דברים שונים הן באמצעות הזמנה טלפונית לאירוע שיווק מסוים והן בהודעות סמס. בנוסף, לעתים הטלפון בבית או הנייד ברשותנו יצלצל וישמיע לנו פרסומות קוליות באמצעות מזכירה אלקטרונית.

שיווק ניתן לעשות לראות דווקא בעזרת אמצעי התקשורת שברשותנו אלא גם בדרכים אחרות, המתבטאות באופן יותר פרונטאלי. אם לצורך העניין הינכם חברה חדשה המעוניינת לפרסם אפליקציה מסוימת, תוכלו לפתוח דוכן ביריד מסוים או במרכז מסחרי ובו למשוך אזרחים לשמוע עליה.

ולחברות אחרות גדולות יותר הרוצות להעלות את מכירותיהם, יוכלו לצורך העניין לערוך יריד משלהן ובו דיילים יחלקו עלונים, יחלקו מתנות, ימכרו מוצרים ויערכו הגרלות. צורת שיווק זו היא נפוצה מאוד ומושכת אזרחים רבים לבוא לאירוע זה. כמו כן, מעבר לאירוע זה על מנת לפרסם את החברה, פרסום האירוע באמצעי התקשורת השונים הינו בעצם דרך לשיווק בפני עצמו.

דרך נוספת לשיווק היא באמצעות כנסים והרצאות קואצ'רים לדוגמא, יעדיפו להפיץ את תורתם באמצעות הרצאות קבועות או חד פעמיות. גם קבוצות מסוימות ירצו לשווק את עצמן באמצעות הרצאות כמו מנהיגים המטיפים לטבעונות, פעילי סביבה וכל קבוצה אחרת הדוגלת באידיאולוגיה מסוימת.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these