מערוך

מערוך- לרידוד באופן מושלם

מערוך איכותי רצוי לקנות כך שישמש אותנו היטב במטבח. רצוי לבחור מערוך בעל שטח רידוד רחב שיאפשר לכם רידוד בצק בכמויות קטנות או גדולות בהתאם לסוג העבודה שלכם במטבח. כל מי שאופה רבות או מכין בצק לפסטה יודע עד כמה מערוך הוא כלי עבודה חשוב ולמרות גדלו הקטן הוא משמעותי לתהליך עבודה איכותי בכל מטבח. חשוב למשל לבחור מערוך שמשקלו יהיה קל, אך יצור גם יציבות ולא יתעקם עם הזמן או במהלך הרידוד.

מערוך נוח לשימוש והוא קל לניקוי, שאפשר גם לשטוף אותו במדיח הכלים. כיום סוגים איכותיים ומשוכללים של מערוכים ניתן למלא בתוכם מים חמים או מים קרים לשם תהליך עיבוד הבצק באופן איכותי יותר- מים חמימים לבצק של שמרים ומים בטמפרטורת החדר יצרו משקל נוסף למערות וכך הרידוד יהיה קל יותר. המים הקרים יוכלו לשמור על השומנים של הבצק באופן איכותי יותר והרידוד איתם יהיה קל יותר. על גבי המערוך ניתן כיום גם לקבל מידות שונות וכן להכניס את המערוך למקפיא לשם יצירת הטמפרטורה המתאימה לרידוד. בצידי המערוך שתי הידיות צריכות להיות ממוקמות כך שיקלו על הרידוד ולמרות רוחבו ניתן יהיה לעבוד גם כאשר שתי הידיים מונחות על המערוך עצמו. ישנם גם מערוכים בהם ניתן לשלוף את הידיות וכן חשוב לרדד את הבצק בעובי אחיד במערוכים שונים ישנם גם אפשרויות ליצירת עובי שונה בהתאם לדרישת האפייה או הבישול, אם זה מיועד להכנת עוגות שונות, להכנת עוגיות בצורות מגוונות למעשה על פי המידה שנבחר כך גם נקבל בדיוק רב את העובי של הבצק המסומן על המערוך.

העוביים השונים של סוגי הבצק יכולים להיות בגודל של שלושה מילימטרים או אף שישה בהתאם לכל צורך. כך שגם עם המערוך האיכותי, נוח להכין כל סוג של בצק ולרדד אותו בדיוק לעובי המתאים גם אם אין לכם מכונה לרידוד בצק או שאינכם אוהבים להתעסק עם המכונות לרידוד בצק.  בנוסף חשוב שגודל המערוך יהיה מתאים לאחסון בכל מגירה במטבח ובעיקר במגירה בה אנו מייעדים את כלי האפייה השונים לנוחות מרבית.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post