מחיר מסוף אשראי נייד | מסוף סליקה | כרטיס אשראי – מסוף אשראי נייד

מסוף אשראי נייד

מהו מסוף אשראי נייד ומי יכול להנות משירות זה?

בכל בית עסק קיים מסוף אשראי המאפשר לבעל העסק לחייב בתשלום את הלקוחות בעזרת סליקת כרטיסי אשראי. מסוף האשראי בדרך כלל יושב בקופה של בית העסק ומחובר לחשמל ולטלפון.כאשר הלקוחות מעוניינים לבצע את תשלום העסקה הם מגיעים לעמדת הקופה, מוסרים את האשראי לבעל העסק וזה מחייב אותם דרך מסוף האשראי.

אך מה קורה במצבים שלבעל העסק אין אפשרות או צורך להחזיק מקום לעסק או מסוף אשראי נייח, רבים בעלי עסקים שאינם בעלי מקום קבע לעסק, חלקם עובדים מהבית או ניידים, חלקם עוברים בין בתי הלקוחות וחלקם משתמשים במקומות מתחלפים. ואז פתרון הסליקה הופך להיות מאתגר כביכול, כשאין מקום קבע לקופה וחיבורים מתאימים. ולכן נולד הפתרון המושלם לבעלי עסקים שכאלה והוא מסוף אשראי נייד שמתנייד עם בעלי העסק ומשרת את הלקוחות בכל מקום אליו הם מגיעים. למשלמוכרים מוצרים שונים ומעצבים למיניהם שאין להם חנות קבע ונוהגים להציג את מרכולתם בשווקים שונים ובירידים בסופי שבוע או בימים קבועים במקומות שונים בארץ. הם מתניידים עם רכב בו הם מעמיסים את המוצרים שלהם ופותחים עמדה ניידת ביום המכירה, בעמדה זו הם מסדרים את המוצרים שלהם וממתינים ללקוחות שיגיעו להתרשם ולקנות כמובן. עבור צוכרים אלו פתרון של מסוף אשראי נייד הוא יעיל ונח. הם מביאים אתם לדוכן קופה קטנה ואתה את מסוף אשראי נייד ויכולים לתת את השירות הטוב ביותר ללקוח גם כאשר אין מדובר בחנות קבע. הלקוח יוכל לבצע את תשלום העסקה בדיוק כפי שהיה מבצע אותו אילו היה מגיע לקניה בחנות. הוא יכול למסור את כרטיס האשראי לבעל העסק וזה יעביר אותו במסוף אשראי נייד שברשותו בזריזות וביעילות ויוכל לבצע את העסקה בקלות.

ולכן, אין סיבה שבעלי עסקים שאין בידם מקום קבע יאלצו לשנות את אופן התשלום של לקוחותיהם או לדרוש מהם תשלום במזומן, כאשר הם מצויידים במסוף אשראי נייד הכל פשוט וקל ומתבצע בצורה הטובה ביותר שמשרתת את קהל הלקוחות.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these