מוזיאונים

מוזיאונים – פעילות לחורף

ימי החורף הקרים יוצרים  בהתחלה את האשליה הרומנטית שכיף להיות בבית ולהתכרבל עם שמיכה חמה מול הטלוויזיה. אחרי שעושים את זה כמה ימים, הזמן שמבלים בבית הופך להיות מעיק ואז מתחילים להיות חסרי סבלנות ולריב. כאשר יש ילדים קטנים זה עוד יותר קשה משום שיותר קשה להם להעסיק את עצמם ואז שהם מתחילים לריב מהר מאוד זה מתגלגל למכות והופך להיות מסוכן. על מנת לא להישאר עם הילדים ימים שלמים בחורף בבית ולהרגיל אותם לטלוויזיה, כדאי מאוד למצוא להם כל מיני פעילויות אשר יפעילו להם את הראש ואת הגוף והם לא יהיו תקועים מול המחשב או הטלוויזיה כל היום.

הכי פשוט זה להושיב את הילדים מול הטלוויזיה ואז לקבל שקט אבל בעצם לא עושים כלום אם זה הפיתרון. אחת הפעילויות המומלצות לעשות עם ילדים בימי החורף הגשומים זה לנסוע איתם למוזיאון. בהרבה מוזיאונים בארץ יש תערוכות רבות ומגוונות אשר מאפשרות גם פעילות תרבותית עבור המבוגרים וגם עבור הילדים. כאשר הולכים למוזיאונים אשר מאורגנים נכון ויעילים עם הפעילויות שלהם, אפשר לשלב גם סיור בתערוכה מעניינת עבור ההורים והצגה עבור הילדים. מוזיאונים שעובדים נכון דואגים לארגן הצגות לילדים ותערוכות שיעסיקו את הילדים בזמן שההורים יכולים להנות מהתערוכה הכי חדשה שיש.

כאשר מדובר בימי חורף גשומים, חשוב שתהיה חנייה קרובה למוזיאונים על מנת שיהיה נוח לבוא עם הילדים ולא יגיעו רטובים לחלוטין ואז במקום שהבילוי במוזיאונים יהיה חוויה נעימה ומעשירה הוא הופך להיות סיוט שבו ההורים דואגים שהילדים יהיו חולים בגלל הבגדים הרטובים. אם המוזיאונים בנויים היטב תהיה לו חניה מקורה ואז אפשר ישר מהבית לנסוע לחנייה של המוזיאונים ולא צריך להירטב כלל. הבילוי עצמו מפתח את הדמיון של הילדים ונותן להורים פעילות אשר מעסיקה את הילדים ומאפשרת להם לנוח ואפילו ללכת לתערוכה שמעניינת עבורם בזמן שהילדים בפעילות אחרת. באופן זה כל המעורבים נהנים ומקבלים תרבות שמפתחת ומעשירה אותם. צריך להיות יצירתיים על מנת לשמור על רמת עניין גבוהה אצל הילדים כדי למנוע מריבות שנובעות משיעמום.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these