שמיכת פוך

הכי כיף להתכרבל בחורף עם שמיכת פוך

בבחירה של שמיכת פוך שתענה היטב על הדרישה בשמיכה חזקה ומחממת היטב, הכל יהיה תלוי למעשה בטיב חומר המילוי של כל שמיכת פוך.

ישנם כמה סוגים בסיסיים ועיקריים של שמיכת פוך בשוק המצעים והשמיכות לחדרי שינה- שמיכת פוך העשויה מהחומר הסינטטי ורוב מרכיביה הם חומרי גלם סינטטיים פשוטים יותר, הסוג השני אלו הם שמיכות הפוך העשויות נוצות וסוג נוסף של שמיכת פוך שרכיבה העיקרי הוא חומר פלומה מנוצות של אווז.

כיוון שחומרי נוצות הם נחשבים לחומרים יקרים יותר מאלו הסינטטיים במילוי של השמיכות, הם גם למעשה יוצרים איכות רבה יותר. מבין כל סוגי השמיכות הקיימות בשוק איכותיים למעשה רק שמיכת הפוך העשויה מחומר הפלומה היא שמיכת פוך האמיתית והמקורית ביותר.

חומרי בידוד של שמיכות מסוגים אלו של נוצות ופלומות זה לא רק ממלאים את תפקידם כחומר טוב יותר, אלא לא ניתן להשוותם לחומרי מילוי סינטטיים, כי החומר הטבעי תמיד יהיה טוב יותר מזה הסינטטי.

גם לאורך השנים ועוד מדורות קודמים, הפלומה הייתה חומר מילוי איכותי ומעולה ביותר לכל שמיכת פוך מאיכות טובה. למעשה לא קיימים חומרי מילוי מחממים אחרים, שגם לא יהיו כבדים מדי מאשר חומר פלומת נוצות, ושמיכות הפוך היו מועברות מדורי דורות במשפחה, כיוון שהיו איכותיות ועל כן יקרות.  למרות שכיום השמיכות הסינטטיות הרבות, אלו העשויות מחומרי הכותנה או הפוליאסטר הפשוטים יותר, מהווים את מרבית הקניות של ההצטיידות בשמיכות לחורף, לא ניתן להשוות בין האיכויות הרבות וההבדלים הם גדולים. כל מי שהתכסה בשמיכת נוצות אמיתית בימי החורף מכיר את התחושה הנעימה המתלווה אליה, והוא אינה מוכן להחליפה בשום פנים ואופן. שמיכות הכוללות בתוכן מילוים של חומרים כמו הפוליאסטר או הניילון רק מהוות את החיקוי למקור, ואף אינן מגיעות לחיקוי איכותי. שמיכות אלו אינן מסוגלות באופן הטבעי ליצור את הבידוד הנחוץ לחימום בימים קרים בחורף. גם איכות של שמיכות פוך מפלומה נותרות לאורך זמן רב והן יותר שימושיות לטווח הארוך יותר, וכן מעניקות חוויות שינה אחרות, חמות ומהנות יותר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these